| Tasuta kõned | Tariifid | SMS | Juhend | Alla laadida | Osta krediit | FAQ | Vene keeles |

FAQ / Enim esitatud küsimused


Milliseid maksemooduseid te pakute?^ top

Käesoleval hetkel võtame vastu pangaülekandeid SEB ja WebMoney kaudu. Kõik krediidid kantakse üle tööpäeviti kella 17.00 makse teostamise hetkest. Kui maksekorraldus on tehtud pärast kella 17.00, kantakse krediit üle järgmisel tööpäeval.

Unustasite parooli. Mida teha?^ top

Kasutage moodulit paroolide taastamiseks.

Registreerusin, kuid ei saanud kinnitust e-mailile^ top

Võimalik, et Te ei saanud meie kinnitust SPAM-filtrite tõttu, kuid Teie registreerumine oli edukas. Proovige helistada tund pärast reistreerumist kasutades oma kasutajatunnuseid.

Ostsin krediiti, kuid kontot pole uuendatud?^ top

Kontot uuendatakse tsentraliseeritult. Järelikult läheb mõni minut aega, et saada arve jooksev seis.

Kui te olete just hetkel teostanud tellimuse, palume kontrollida teie makse staatust teie arvestuskirjete kaudu "your purchases". Teie arvele ilmuvad ainult need tellimused, mis on kajastatud kui "Compleated".

Veel üks soovitus - saate helistada ka siis, kui ostetud krediit ei kajastu veel süsteemis. Sagedane konto uuendamine võib võtta aega, kuid Teie saate juba helistada. Kui Te saite helistada, järelikult on kontot uuendatud.

Minu tellimuse staatus kajastub kui "Compleated", kuid krediit pole kontole lisandunud?^ top

Mõnedel juhtudel puutuvad kasutajad kokku sellega, et tellimuse vormistamise ja kontole krediidi lisandumise ajavahe venib pikaks. Tavaliselt võtab see aega vaid mõne minuti, kuid mõnikord võib minna rohkem aega, et näha ostetud krediiti oma kontol.

Alati on Teil võimalus kontrollida oma tellimuse seisu "My purchases" oma isiklikul leheküljel. Soovitame proovida helistada isegi siis, kui ostetud krediit ei kajastu teie kontol. Mõningatel puhkudel võib kõneaja uuendamine võtta aega ja kui te proovite helistada, siis teie kõneaaja konto uueneb automaatselt. Kui teie tellimus näitab olekut "Compleated", saate KINDLASTI oma krediidi kätte.

Kui kaua krediit kehtib?^ top

Teie kõnekrediit VoipCheap`is ei kao mitte kunagi.

Kas on mingeid muid kulutusi?^ top

Mitte mingeid igakuiseid muid makseid ei ole, pole ka makset registreerimise ja haldamise eest. Esitatud tariifides kajastub kõik.

Kui palju ma pean kõnede eest maksma?^ top

Mitte midagi! Kui te helistate tasuta suunal või online sõpradele.

Telefonikõnede eest teistele telefoninumbritele makstakse kehtestatud tariifide järgi. Tariif on eurosent minutis ja kõned ümardatakse täisminutini. Mitte mingeid muid kulutusi pole, ei pea maksma registreerumise ega haldamise eest!

Kas ma saan VoipCheap`i alla laadida oma emakeeles?^ top

Lisades valige "Tools"->"Select language". Võite valida emakeele või muu üldkasutatava keele.

Kas firma saab teenust kasutada?^ top

Jah, lihtsalt tehke registreerumisel märge lahtrisse "company". Maksetingimused ja teenus on täpselt samadel tingimustel nagu tavakasutajale.

Kas arve saab ka posti teel?^ top

Me ei saada arveid posti teel. Kõik arved saadetakse e-mailile, mille te annate tellimuse vormistamisel krediidi ostmiseks.

Kus ma saan vaadata ja muuta oma andmeid VoipCheap`is?^ top

Kui te soovite oma isikuandmeid muuta, peate sisenema arvestuslehele ja valima "Your invoice address" andmete uuendamiseks. Palume arvesse võtta, et online andmete muutmisel võib andmete töötlemine aega võtta ja seetõttu koheselt teie kontol ei kajastu. Kontrollige oma andmeid tunni aja parast.

Juhul kui teie konto on blokeeritud maksevõlgnevuse tõttu, ei saa te oma andmeid turvalisuse nõuete tõttu muuta seni, kuni konto on taasavatud.

Sain teate "Fair use policy exceeded" - mida see tähendab?^ top

VoipCheap pakub tasuta kõneteenust paljudel suundadel. Ent me jätame endale õiguse teha tasuta kõnedele piiranguid juhul, kui tekib kahtlus, et programmi kasutatakse peturluse eesmärkidel. Täpsem info alalõigus kasutamisetingimused.



 


 
Andorrafree*
Argentinafree*
Australiafree*
Austriafree*
Belgiumfree*
Canadafree*
Chilefree*
Czech Republicfree*
Denmarkfree*
Estoniafree*
Francefree*
Germanyfree*
Hong Kong (+mobile)free*
Hungaryfree*
Icelandfree*
Irelandfree*
Italyfree*
Liechtensteinfree*
Luxembourgfree*
Malaysiafree*
Monacofree*
Netherlandsfree*
New Zealandfree*
Norwayfree*
Polandfree*
Portugalfree*
Russia [Moscow]free*
Russia [Saint-Petersburg]free*
Singapore (+mobile)free*
South Koreafree*
Spainfree*
Swedenfree*
Switzerlandfree*
United Kingdomfree*
USA (+mobile)free*
 

* Maksimaalselt 300 minutit nädalas tasuta kõnesid lauatelefonile (kui pole sätestatud muud), kõnearvestust peetakse viimase 7 päeva järgi unikaalse IP alusel. Kasutamata tasuta kõneminutid ei kantakse üle järgmisesse nädalasse. Juhul, kui ületatakse limiit, käib arvestus tavalise tariifi alusel. Teie TASUTA PÄEVADE ajal on Teil võimalus helistada tasuta kõikidel suundadel tähisega "free"! Kui Teil pole TASUTA PÄEVI alles jäänud, kasutatakse arvestamisel tavalisi kõnetariife. Teil on võimalus saada täiendavad TASUTA PÄEVAD, kui ostate krediiti.



ń÷åņ÷čź ļīńåłåķčé html counter myspace.com